Moje lekcje powstają przez pączkowanie


Mów do mnie!

 

Tytułem wstępu – ten wpis to taki zmyślony list do jednej z mojej klientek. Podsuwam jej różne materiały, z których możesz skorzystać również Ty – serdecznie zapraszam!

Moja droga M.!

Ostatnio prawie się pokłóciłyśmy, a dziś piszę dla Ciebie ten list. List o naszym spotkaniu, które właśnie powstaje w mojej głowie. W ostatnim mailu porównałam ten proces do pączkowania (pewnie chcesz wiedzieć – po angielsku tu budding ;)). Chwytam jakieś słowo, obraz i zastanawiam się, jak wokół niego zbudować lekcję.

Dzisiaj podrzuciłaś mi „Why is that song close to you?”.

Czytam to pytanie i szukam bliskiej mi piosenki… w głowie gra „Killing me softly”. Myślę, że spodoba Ci się tekst utworu. Chciałabym mieć lepszy głos, żeby móc ją głośno zaśpiewać, na przykład jak Amy Winehouse. Ona przyszła mi do głowy, gdy szukałam jakiejś barwnej, kontrowersyjnej postaci ze świata muzyki. Mam nadzieję, że Amy zmobilizuje Cię do gadania. A jeśli nie ona, to wizja pracy w orkiestrze wojskowej. Tak czy inaczej, widzimy się dzisiaj. A ja przesyłam Ci wszystkie moje inspiracje – gdybyś chciała zajrzeć do nich przed lekcją.

 

                                                                           Ola

 

http://www.rollingstone.com/music/news/jay-z-on-what-makes-classic-track-20110527

http://www.breakingnewsenglish.com/1107/110724-amy_winehouse.html

http://www.learnenglish-online.com/listening/music/beautiful.html

http://www.esolcourses.com/content/lifeintheuk/citizenship/armed-forces/life-as-an-army-musician.html

https://www.youtube.com/watch?v=oKOtzIo-uYw&list=RDnPLV7lGbmT4&index=23

http://www.learnenglish-online.com/listening/music/somebodyiusedtoknow.html

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *